Tuesday, September 9, 2008

'I Love Your Blog' Gift



This gift is given to me by the generous Mummy H&H. Rasa honored betul. Thanks very much. I love ur blog too, bebeh.

To all yg ada blog link nya di sebelah kanan blog saya ini, sudi lah kiranya terima hadiah yg x seberapa ini drpd saya yg dipanjangkan drpd org2 sebelumnya. Sesungguhnya mmg I love your blogs, and mmg konfem check everyday -- even the ones yg jarang update, hehe (u know who u r, maka rajin2 la update keh keh keh).

Keep the blog world meriah people, okay?

Lotsa Love,
Oyis

4 comments:

Lia Sakinah said...

"Sesungguhnya mmg I love your blogs, and mmg konfem check everyday -- even the ones yg jarang update"

hehe...is that including me? I admit, mmg pemalas nk update...hehehe
thanks 4 d award, i'm gonna post it on my blog soon. FYI, friendster dh tukar my blog address. Here's the new add: http://lia-sakinah.blog.friendster.com/

Feel free to stop by... :D

Oyis said...

lia:
oo... patut la bila klik2 x jln... ingat kan friendster wat hal.. typical la tu kan... rupe2 nye mmg url dia dah tukar... nnt saya update kan...

btw, saya mmg slalu check pon blog lia tu. mmg saya patut subscribe rss feed aje, tp malas. and there's always something nice about the element of surprise. update ke update ha? ada citer aru x? sbb tu x puas ati mesti nak visit jugak :D

p/s kalo x baca slalu, rindu rasa nak tahu perkemabangan kengkawan.

Lia Sakinah said...

Same with me noris...ur blog is one of the most 'clickable' by me almost everyday. Since noris rajin update, it's worth it to check ur blog everyday... ;-)

Oyis said...

lia:
hehe.. sila la visit slalu.. ntah la dari mana dtg nya kekuatan tu, dgn ada baby keciknya, tp mungkin sbb minat kot.. gagahkan tulis juga entry. ala, lia tahu la dari blog lama lagi kita dah suka wat blog ni kan?