Sunday, September 11, 2011

Photoshoot

Kegilaan dia yg terkini adalah memetik gambar. Tidak kira gambar apa, semua dianggap seni. Sket2 petik, sket2 petik. Setiap kali dah habis petik, diteliti sungguh2 gmbr tu, senget ke, angle x betul ke, lighting x kena ke. Lamaaa... bukan main2. Byk jg silap dia awal2 ni. Xpe lah, belajar drpd kesilapan. Kemudian petik lg. Gigih.


Haih, di usia dia, ramai yg sudah ada hobi. Maka nya aku pon tidak bisa menyekat2 andai itu minat baru nya. Cumanya, kdg2 aku agak rimas. Diminta menjadi model bukanlah sesuatu yg senang, apatah lg jika byk kerja2 rumah yg harus diselesaikan. Namun, kdg2 terpaksa aku akur jg, jd lah model sambilan x berbayar kan, demi menggalakkan minatnya itu.


So kali ni aku kongsikan dulu hasil dia di sini. Ok x? Personally aku suka gmbr ni sbb hasilnya nmpk mcm bajet masih rumaja dan kurus sket tgk shot ni. So kena la share kan. Setuju kah anda?





Oh and btw, dia yg dimaksudkan itu adalah anak saya yg berusia tiga tahun itu lah. Ok lah kan, bakat sepadan dgn usia kan?







3 comments:

Az Azrinudin Alidin said...

adakah minat si dia muncul selepas jumpa uncle bawa kamera besar ni???

hahaha mana tau kalau2 aku jadi penyebab ke..kehkehkeh

yatie chomeyl said...

comey model hok Aisyah pukul gambar tu hehe

Oyis said...

azri: mungkin jg. tp kesan yg nyata lps ko balik adalah dia sudah pandai melafazkan, "i want ipad'. amik ko. ckp dpn atuk dia lg (bapak aku) masa video chat smlm :P

yatie: hehe tocheh2. tu kamera buruk tu, kalo pakai DSLR x tgk lg ngeee... jgn marah! ;)