Monday, September 12, 2011

Homaigod!!!!


Gmbr di atas merupakan my pop-look that I am donning today. Ye, semua angkara tersalah bajet method. Tidak menormalkan data telah mengakibatkan data aku senget sebelah. Baru perasan, sbb masa buat test hari tu x test semua variables, just selected sampling sahaja. Masa tu tidak perasan lg. Hari ni nak test benda lain, tp re-test sket utk menguatkan minda, terpampang kesilapan, bagai kena lempang se-das. Setakat normalize dalam excel xpe, ni sbb dah automate, kena alter balik coding, kasi normalize dulu. Bagi menggempaq kan lg suasana aidil fitri, hari Jumaat ni dah siap2 set nak jumpa SV setelah sebulan berposa drpd supervisory meeting. Ho-yeah....


Ingat kan tinggal report writing sket aje, ghupe nyeeee... Haih, biasa lah aku ni kan suka cabaran2 neh. X thrill lah kalo x hyperventilate dan kencing dalam seluar bbrp hari sblm perjumpaan. Ni dah mmg trademark dan pakej lengkap aku sblm jumpa SV. Adrenaline rush korok mung gitu.


PS: Tulisan ini sekadar selingan utk meringankan kepala di kala krisis sebegini. Apapon, aku tetap bersyukur sbb diberi hidayah sblm masuk bilik viva. Better late than never. Trimas buat rakan2 yg menenangkan aku di telepon. Ye, akan ku simpan kira2 yg salah itu jg, sbg bahan bukti ada buat keja walau x betul dan esok2 kot nak rujuk balik betapa budusnya kesilapan. Oh, saya jg telah tammat sesi hyperventilating. Back to work.




PS: Baru perasan: saya ngaakk ada kelopak mata lah. So selama ni duk tenyeh eye shadow glitter2 bagai tu x pernah terzahir lah ye?


 

2 comments:

Nida n' Hanafi said...

mak uih.... sungguh memukau pandangan mata itu..hehe

Baca kisah Oyis ni mesti terbayang suami akak... sebijik ler macam kes Oyis..:)

Oyis said...

k nida: tergoda kah dgn mata i ni hehe... biasa dah mcm ni kak nida ... tp x serik2 jgk :P