Thursday, December 22, 2011

Christmas Show At Aisyah's School

Xmas show kat sekolah Aisyah ni berlangsung pada 12 dan 13 December 2011. Ada dua sesi (same show, but tayang dua kali), so that parents have a choice of coming in the morning or evening. Tajuk show tahun ni ialah 'Snowmen At Sunset'.


Aku pegi dua2 hari. The first one tu sbb ingatkan Hubs x nak ikut, so aku gi je la. Then the next he decided to go, tp nak berteman plak, so again I went (show dia 25 minutes je pon). Apparently, better pegi la kalo mcm ni, sbb nya, budak2 akan nangis time dah habis show, tp cari2 mak pak dia xde, tp kawan2 dia semua ada parents (walhal mak pak dia nak dtg esok, or dah dtg smlm). Aku ingatkan lorat je citer kanak2 omputih yg kalo parents missed ballet recital merajuk sakan, rupanya budak2 mmg sedih ye kalo lps show parents xde.


Anyway, dah hadir 2 hari tu, harus la ada stok gmbr and video byk2. Sayang nya, polisi sekolah ckp, jgn share kat social network site sbb ada budak2, so sbb memegang amanah, aku x tunjuk la gmbr budak2 lain. Yg video aku give up la, x kan nak edit frame by frame plak kan. So ni je la ye. Just share utk kenangan esok2 and kot2 sedara mara si Aisyah kat Msia ni nak tgk.Some of the songs tu aku buh link Youtube nya (bkn kelas Aisyah - I assume that kalo parents dia dah upload kat Youtube, then dia bg consent la tu). Kalo feeling2 merry gitu, bole sing a long, x de sapa halang :P


1st Day




2nd Day









No comments: