Tuesday, October 6, 2009

Aisyah Appears In The Plymouth Heralds





Oh.. oh! Cannot contain my excitement lagi!

Smlm kan bgtau Aisyah gi photoshoot utk Cutest Baby Contest tu kan? Well, well, well... mmg konfem la yg mintak permission utk shoot sama itu adalah wartawan. And my precious Aisyah masuk berita The Heralds Online. Sila klik sini utk full story and video (scroll ke saat minit 00:16 for Aisyah).

Sekejap je byg si Aisyah ni keluar, but still makes me very gooey inside and x keruan sampai x leh nak wat keja selagi x let it out of my system. Nasib la x kena interview, kalo x agaknya pengsan terjelepuk kat situ gak kena bwk gi ER terus!

Anyway, the colour print out of the babies who made it akan keluar on Tuesday November 17th in the said newspaper, a full spread on it, so hopefully she makes that round too. Until then, this is how I will be holding my breath >_< <----- ini ikon praying hard sampai mata pejam2...

Ok, ok... breath... I guess Aisyah's 2 seconds fame is over... (Ibu nyer yg over, Aisyah x apa2...) Ok, I reallllyyyyy should start functioning normally again. Back to work peeps! :P




2 comments:

Mommy Harith Hannah said...

Wahhh, congratulations Aisyah! Eh, ibu Aisyah! Hehehe.

Owh, kalau kiter jadi Oyis, memang seharian laa terawang-awangan ajerr, eventho sbnrnya yg famous tue ialah si anaknya. Hihihi. :D

Oyis said...

arnie @ genki momma:
a ah... ntah apa2 kan... mcm poyo je, tp x rasa bersalah sgt, sbb rasanya every mother pon mcm tu when it comes to their babies kan? hik hik...

btw, dah lama nak tanya, genki tu apa maksudnya ye arnie?