Saturday, March 21, 2009

Faces of Innocence

Budak2 ni kalo tido mmg innosen habis... Mari tgk Aisyah tido...

Ni gmbr tido dia slps menangis separuh mlm sakit gusi nak tumbuh gigi. Masa ni lps Subuh, tp dia x sedar pon, mungkin ngantuk sgt la tu. Tgk dia tido straight cenggini rasa nak amik pita ukur utk ukur 'kepanjangan' dia, tp sbb dah tau dah x de pon pita ukur tu dalam rumah, maka x menggelabah cari hehe... Ni right before kejutkan dia sbb nak gi Tintagel & Boscastle ...



Ni pula keesokannya paginya setelah balik dari Boscastle. Sungguh pemalas si Ibu biarkan saja anaknya tido x tukar baju. Baju bunga2 halus itu adalah baju gi jln smlm yg x disalin.. Hehehe... bertuah punya Ibu... Baju je x salin, pampers tukar sokmo aaa.... Baik sket....




Ni plak gmbr x ingat bila but more recent than the previous two. Masih suka tido di celah ketiak Ibu...




Dan seperti yg dpt dilihat di gmbr ini, juga enjoy tido di celah ketiak masa Ayah. OK, bagus anak aku nih, x memilih... Hok aloh... tido terlopong ha...




Ni plak baru snap 5 minit yg lalu. Tido siang... Pkl 2 ptg... Itu psl la I bole blog... ngeh ngeh ngeh...



Cuba org tangkap gmbr kita yg dewasa ni tido... Huh... x de innosen nya, buruks lagi ada.... hehehe....


3 comments:

Anonymous said...

Ohhh Aisyah yang comel...alamak da rindu la plak kat dia...huahuahuaha

Oyis said...

rindu2 dtg la lagi shue... rumah aku sentiasa open utk ko.. hehe... Aisyah pon dah kenal ko kan? Aku pon x sangka dia dah bole warm up begitu skali ngan ko... caya lah!

Anonymous said...

eheh tu la pasal..ilang stress aku..best giler..dia bleh gelak mengekek2..ngee...nanti bila aku free aku dtg laie..eheheh