Wednesday, January 23, 2008

Err.. There's a Leak In Here

Aku tgh berborak2 ngan K Anis kat phone, pasal photographer wedding dia nnt. Lama la jugak aku bergayut, about half an hour. Tiba2 aku terperasan sesuatu that freaked me out enough to leave me excusing myself cpt2 nak hang up. Why is there something leaking out of my left bre*st?

Aku mmg open ngan mak aku terus mintak dia inspect benda alah apakah ini. Sah lah, I’m leaking colostrum. A bit early at four and half months, but this has been going for some time. Like last week, aku bgn terperasan something sticky on my shirt, I just passed it as aku tertumpah something atas baju aku kot. Rupa2nya mmg colostrum ler. I remembered a friend had also had her colostrum leaked around this time when she was pregnant. I guess it’s only normal la kot.

So I got back on the phone, this time chatting ngan K Ti, room mate aku masa degree plak. K Ti pon tgh pregnant 4 bulan, so apalagi, mcm2 la kitaorg borak n compare2 citer. Basically, she’s going through the same thing as I am. So far so good la. Dia janji nak bawak dtg daging burung merpati utk aku lps balik dari Kelantan masa cuti raya cina nnt. Daging burung merpati bagus utk org pompuan mengandung, katanya. Aku pernah jugak dgr psl tu. Setakat mana kesahihannya, wallahu a’lam. Tp kalo org dah nak bg, kita menerima je la dgn tgn terbuka, ye dok?

No comments: