Wednesday, April 8, 2009

Sesi Taaruf


Sedar x sedar dah dekat setahun blog ni naik. Dlm kekelam kabutan dan jg kedemamam yg baru2 nak melanda ni, terlambat perasan la plak yg counter tu dah masuk 10100. Mmg la bkn achievement apa pon, org lain 10000 visitors per day, trafik aku tahap ciput ni wat malu je nak mention. Apa pon, aku tetap value family, kawan2, silent readers dan maybe stalkers (erk, ada ke?) yg sudi baca blog ni. Ada yg dah jd member baik even pon hanya kenal secara online sahaja...

So di kesempatan ni nak say thank you very much for the support, advice, comments and for just coming here every now and then. Aku betul2 appreciate. Kalo x keberatan, tinggalkan la kat komen entry nih nama korg (nama samaran pon x pe), what brings you to this blog (optional) and letak la blog link korg, kita sama2 swap la eh link tu. X yah malu2...(Kalo x de sapa reply post ni aku yg bakal malu besar, so plz save my water face, sila jgn malu utk tinggalkan komen, even just to say hi!).Even kalo mmg yg dah kwn atau sedara aku in real life pon, bole je tinggalkan komen. You guys la sebenarnya nadi blog nih, ikhlas nih.

Ok la all. Selamat Berkenalan!



4 comments:

Mommy Harith Hannah said...

Hai Oyis,
nama saya ar.nie, mak budak kepada Hakim & Humaira... rasanya, kita sebaya... ewahhh... :p

saya stalker opppss, not-so-silent reader kat blog nie... dan saya raser, ader jugak kengkawan saya yg tumpang sekaki baca blog ini... hihihi...

eh, tp kan, kiter nie sbnrnya pemalu tau... kalau laa one day jumpe oyis in real-life, confirm shy2 cat kiter nnt... :p

MRM said...

Baru nak cakap...Hi!!!
but I don't think you need it :)Dah ada pun 1st commentator tuh, I'm the second one so your waterface is long saved, LoL :P

Anyway, congratulations on the 10100! (UuUu...nice number...org2 computer ni mmg akan attracted pd any combination of 0 and 1 I think)

Jia said...

salamz..
hai noris..
kita sebenarnya selalu lawat blog awak..best baca blog nie..byk info leh dpt..sesambil meng'update' cite pasal noris n baby aisyah yg jauh nun disana..
act kita nie silent reader..selalu drop by tp x tinggal komen pape..
hehe..harap x kisah yer..
BTW, 1st commentator, arnie nie kawan kita kt mozac..tp da lama x jumpa..kebetulan lak bleh jumpa dlm dunia blog neh..hehe..

noris said...

arnie:
hi arnie, kita dah anggap awak online BFing buddy dah, heheh, dah bkn stalker hik hik... nnt one day bila kita dah balik msia, or bila awak dtg UK ke, kita meet up eh. sbnarnya, kwn2 awak kat mozac (yzma, jia, tun) pon member kita, so kita reunion ramai2 so baru la x segan heheheh....

mrm:
thx for dropping a comment mas. binary number overdose ni hehhe 10100. tp segan sket2 ada gak, sbb org lain 10000 visitors per day, kita br terkedek2 nk capai hehe...

jia:
ooo... silent reader ye... tp in real life kenal... hehehe...x pe la jia, kita pon kdg2 wat camtu gak kat blog org, bkn apa, x sempat nak koemn, tp suka nk tau perkembangan diorg... :)