Friday, April 13, 2012

The Sky Is The Limit

Aku lately ni fascinated sgt dgn langit and just random picture persekitaran. Nak kata berbakat di bidang fotografi tu, aku rasa x la pon. Tp minat. Mungkin jgk sbb kesedaran dah timbul, x lama lg aku dah nak balik Msia, and the path that I take to work for the past (almost) 4 years ni, yg dah become sebati with me, will be left behind, and all that exist will be in my memory je la kan. Since memry deteriorates over time, aku mmg suka wat simpanan gmbr2 of common places around me. I share them here, because just as our memory deteriorates, the computer's memory is not here forever. Tiada yg kekal melainkan Allah. So, kalo yg tidak diingini berlaku (nauzubillah harapnya tidak begitu), harap2 masih ada copy di alam maya...















No comments: