Tuesday, June 19, 2012

Father's Day

On the same day that we celebrated Aisyah's birthday, it was Father's Day. I had every intention of doing a double celebration on the Sunday, akan tetapi ada 'seseorg itu yg shall not be named' itu tidak bole menyimpan rahsia.


Sementara Hubs tido ptg on the Saturday, 'seseorg itu yg shall not be named' itu and I telah bertungkus lumus menghias kad ucapan. Berbuih sudah mulutku berbisik2 kat telinga 'seseorg itu yg shall not be named' itu dgn menegaskan ini rahsia kita berdua. Kemudian aku pon menunjukkan tempat strategik utk menyorok kad tersebut, yakni di bawah meja TV kepada 'seseorg itu yg shall not be named' itu, sbb plan asal 'seseorg itu yg shall not be named' itu dia nak sorokkan kat dlm kotak toy dia aje (visible).


Setelah briefing dan prektis bukan main lg akan apa yg bakal berlaku esoknya, 'seseorg itu yg shall not be named' itu terus meluru ke arah Hubs dan memecahkan rahsia sejurus saja melihat Hubs bangkit dari tidur. Tidak cukup dgn itu, 'seseorg itu yg shall not be named' itu siap menunjuk2kan lg tempat persembunyian kad tersebut dan memaksa Hubs membacanya di saat itu jg.


Makanya, kami pon sambut lah Father's Day sehari awal daripada org lain.


Ini dia gambar 'seseorg itu yg shall not be named' itu. Masa ni dia masih 3 thn. A few hours after that, she turned four. Innocent je gmbr nya, buat muka x bersalah langsung :)


Malam itu adalah masak special sket, buat roti jala and kari ayam. Pics from the day:






Ni plak from last Thursday, sekolah Aisyah ada buat sambutan Hari Bapa kat sekolah whereby the fathers came to school for lunch with their child(ren).






Happy (Belated) Father's Day to All Fathers. Ni edisi terlewat sket sbb memberi ruang kepada penyiaran cerita Bday Aisyah smlm hehehe..



 

3 comments:

yatie chomeyl said...

haha xleh sipe rahsio seseroang itu...over excited bekali

Oyis said...

yatie: meme dah. x faham konsep 'secret' seseorg tu gak...

3yearshousewife said...

Oyis,
dah besar anak dara,makin lawa...