Wednesday, December 5, 2007

MySEC or My Sick?

Di kala konferensi MySEC rancak berjalan, begitu jua rancaknya keadaan morning sickness aku nih. Walau bagaimanapun, aku cukup berbangga and happy sbb the Gendang Geng did their very best la pada pagi perasmian tu. Pada aku, x de cacat celanya dah, but Wan rasa kurg fluent la flow dia. X pe, cam2 ne pon tetap best. Cuma yg kelakarnya, an avid member, Azree, yg x pernah ponteng latihan tu, tup2 pg tu x de. Rupanya dia pi volunteer nak pickup speaker pg tu dekat airport pkl 7 pg, but somehow flight speaker tu delayed. Last2, terpaksa la performed without him. Sian Azree. Dia punya la pecut sampai ketar2 speaker tu dlm keta dia just to make it back in time, tp kitaorg dah jln dah... Ralat la plak. I wish I could post a pic here of us performing, tp pic tu dlm PC lg satu, terasa kemalasan benar nak gi amik. Sorry la yeh.

Overall, aku rasa konferensi ni berjaya. Malangnya aku x dpt nak masuk all sessions coz the 1st day aku sibuk ngan urusan pergendangan ni la. The second day, aku mmg rasa mual2 aje slalu, nak concentrate pon payah. So aku lebih senang lepak2 kat luar dewan je la. Food dia? Wah... kaw-kaw. Ketam ada, spaghetti ada, lauk mcm2 x soh citer la, x masuk bab dessert lg. Hari 1st tu aku mkn x ingat nyer. Balik umah, terus muntah kuar semua balik sampai lembik. Padan muka aku. So hari seterusnya tu aku mkn beringat2 sket la.

Syabas buat semua yg menjayakan MySEC. Aku ni tukang menempel last minit je. Wish I could've done more, tp aku buat apa yg terdaya saja la. Moga MySEC yg akan dtg lebih best lg. And kalo pon masa tu aku dah sambung blaja kat tempat lain, at least ada mereka2 yg kat Fakulti tu yg bole take over jd instructor, sekiranya khidmat geng gendang diperlukan lg utk wat perasmian. Hehehe...

No comments: