Saturday, November 24, 2007

Now the Whole Department Knows..

This week has been a busy one. Semua staf menghadiri Bengkel LO di hotel, woo hoo... best nye dpt tukar environment for a change.

At this point aku dah x drive keta dah, atas alasan aku pregnant, ngehhehhe... usually aku tumpang org je skang. Mual2 tu all the day ada, especially time lunch, which is tersangat la sayang coz lunch buffet kat hotel ni best2. Tp nasib baik hotel ni provided never ending supply of gula2 mint, so spjg bengkel aku dok mkn gula2 tu je la to get through the day.

Aku mmg x berapa produktif dlm perbincangan. One thing, aku mmg kepenatan, fatigue la bak kata omputih. A common symptom of pregnancy. Dah la tido mcm x berapa cukup sbb dlm satu mlm tu, ada la sekali dua bangun nak buang air kecil. Again, a common symptom of pregnancy. Tapi lepas dah gi toilet tu susah plak nak tido. Tu yg wat penat lebih tu.

Secondly, aku mula terasa betapa sunyi nya jabatan aku without the usual crowd; Mas, Iezma, Nabil, K Dlyn. Diorg sumer dah sambung PhD. Si Azri plak tgh bercuti pegi scuba diving ke snorkeling. Sungguh x de geng.

Oleh sbb aku nmpk spacey satu mcm tu, senang la staf2 lain teka yg aku pregnant. Aku iye kan aje la, dah betul kan. So diorg pun x de la bg workload yg melampau kat aku, hehehe... relax sket. So gitu la aktiviti aku dalam tiga hari berturut2 tu.

Mlm Jumaat nye plak, Sake dtg umah ngan wife dia, Ummu yg tgh pregnant 6 1/2 bulan. Diorg nak ke Penang esoknya and then nak gi majlis kenduri Jahar. Aku dapat jemputan gak, tp x gi la, sbb masih baru2 lekat ni. Aku kirim aje la sumbangan sket melalui Sake utk Jahar n Ida. Semoga diaorg berbahagia hingga ke akhir hayat... amin..

No comments: